Wednesday, February 12, 2014

Selamat Tinggal Kawan ...

Kehilangan seorang kawan itu sangat menyedihkan,
walaupun aku bukan yang paling rapat dengan dirinya,
Namun dia juga pernah mencipta banyak kenangan indah bersama kami semua,
Selama kami berkenalan, Aku tahu kamu memang seorang yang baik,
senyumanmu memang ikhlas,
tawamu, kesedihanmu, bicaramu dan luahan hatimu tak akan aku lupakan,
semuanya berlalu begitu cepat bagaikan baru semalam ku melihat dirimu,
sukar untuk ku cari ganti kawan yang baik sepertimu,
Terima kasih kerana kau pernah hadir dalam hidup aku,
Aku relakan pemergianmu.... semuanya itu adalah takdir tuhan,
Tapi kawan, Aku ingin minta maaf jika aku pernah menyakiti hatimu mahupun terlanjur kata,
Aku pun bukan manusia yang sempurna,

Selamat Tinggal Kawan.... Salam Takziah buat keluarga kamu...... Karen Jessicca... :'(



Terima kasih kawan buat kenangan terindah kita bersama, kepergianmu memang tidak disangka-sangka, namun mungkin ada hikmah disebalik semua kejadian ini....



No comments:

Post a Comment