Sunday, December 22, 2013

Sharing is Caring

Assalammualaikum dan selamat pagi dan salam subuh, tibe2 pulak rasa xdapat tido, dah berapa kali cuba dah nak tutup mata tapi masih juga xdapat, jadi bukak blog la hehe,, hairan jugak sebenarnya beberapa kali dah nak post something kat blog guna browser google chrome tapi xdapat pulak ... pelik kan??/ hehhe,,

Anyway aku nak upload gambar2 kat bawah ni hehhe,,, lama da xupdate baru ada kesempatan hehe.. Ini kisah untuk sem 2 PISMP aku kat IPG, malas nak buat banyak entry jadi aku upload je la sekaligus kan... lagi la bagus. Banyak jugak event untuk sem lepas dan sem baru ni aku rasa makin busy kot... cuti pun dah xlama lagi, sekejap je masa berlalu dan aku masih ada masa 3 tahun lagi untuk habiskan degree kat sini,,, harap2 dipermudahkan la... IN SHA ALLAH Amin...

Jom Tengok2 hehe;
ok yg first nie pasal PBS  ( Pengalaman Berasaskan Sekolah Fasa 2 )
aku pilih sekolah kebangsaan Dato'Mohd Musa...
 
Aku dan partner PBS merangkap classmate dan kawan aku hehhe Miss Dara Suliana.. Terima kasih sanagt2 aku nak ucapkan kat dia sebab sepanjang 2 sem aku ikut PBS nie dialah partner aku yg pling sporting dan sem depan ni mungkin aku xdapat nak pbs dengan dia lagi,, sedih pulak,...

Last day PBS.. gembira je kan,, sebabnya outing gi Summer Mall lepas tu hahha
 
 
 


 
rindu pulak aku dengan mereka ni,,, Kanak-kanak prasekolah,, mereka mungkin banyak yang nakal tapi aku suka sangat sebab mereka ni sporting,,, lagi2 dua budak prasekolah yang salu kacau aku sengan Dara iaitu si Hazaril dengan fitri ( xpasti nama ni betul ke x )  kalau xsilap nama dia ,, aku pun dah lupa..
 
( hijrah, isma, zizah,cincin dan Aku)
ok yang ni pulak , aku ngan kawan2 aku berbakti untuk Sambutan Hari Kemerdekaan di Kuching Sarawak dan Hari jadi TYT yg ke 92 yang lepas. Satu batch pulak yang ikut tu,, meriah jugak dan yang pasti memang penat tapi best jugak banyak kenangan tyme ni... kami berpompom dan jadi pasukan koir hehhe
 

(Isma, Aku, Rosma, Dara, Hijrah dan yg ambil pic ni Sri (xde dlm pic sorry) )
 
Nie pulak antara event yg aku dan kawan2 ikut,.. Program 10,000 langkah dan KEMPEN NAK SIHAT hehhe,,, aku nie jrg exercise jadi teringin pulak nak ikut event mcm ni hahha
 
 (Aku, Cin, Isma, Zizah dan Aziz)
 
Malam Merdeka Raya..... Best jugak
 
Ini Pulak malam Dinner IPG kami org buat kali kedua,,, dalam IPG je tapi design dewan nie meang cantik sebab tema kali ini ialah Colour Blocking...
 
                                                     
Dengan roommate aku, Dayang Azizah... Miss u rumet,,,
 
 
dengan Dara hehe

dengan Hijrah pulak,,, (Thanks to Cincin sebab tolong make up aku,,, aku jarang pakai make up nie xreti sangat)
 
 
 
Ok, yg nie pulak aku lupa nama larian nie, tapi yg pasti larian nie kat area IPG je,, memang best la release tension, xde pulak aku berlari berjalan je kot haha
 Pic nie aku ambil dari hp zizah hehhehh. Thanks zizah :D
 
 
 
Overalll ni je yg sempat aku ceritakan untuk sem 2 yg lepas,,, dan Alhamdulillah result exam baru je keluar 19 Disember yang lepas Anyway aku nak ucapkan TAHNIAH kepada semua Guru Pleatih IPGKTAR kerana lulus dengan cemerlang. Walaupun ada sedikit kecewa kerana aku xdpt capai target sem ni,, tapi xpa masih ada 6 sem lagi untuk perbaiki diri aku sendiri dan study hehe. Dan untuk Bakal Guru yang akn berposting maybe  bulan Januari ini iaitu Senior kami Jutaan Tahniah kerana dapat menamatkan pengajian 5 tahun setengah di IPG dengan jayanya,,, turn aku masih lama lagi ada 3 tahun  huhu ,,,,,
 
 
Sem 3 nie aku bakal ambil subjek elektif Muzik prasekolah,, neves jugak sebenarnya banyak org kata susah la apalah
Tapi kalau x susah xmencabar jugak,,, semua subjek memang susah sebenarnya tpi bergantung jugak dengan usaha kita dan keyakinan diri,, Walaupun aku xda basic but  will try the best that I could... speaking pulak hehhe....
 
 
Wassalam..... Salam Subuh :D

 
 
 

No comments:

Post a Comment