Sunday, August 4, 2013

Coretan Hati

Sejak dua menjak ni, hati aku sangat sensitif, walaupun sesuatu perkara tu macam kecil saja di mata orang lain, namun bagi aku ianya sangat besar dan menyakitkan hati aku, Ya Allah, mengapa aku selalu berperasaan begini, harus bagaimana lagi aku harus melupakan segala sesuatu yang remeh temeh seperti ini, Aku sedar aku memang tidak layak untuk berbicara apa-apa namun aku hanya mampu meluahkan perasaan di dunia maya ini. Walaupun berapa kali sudah aku berusaha untuk tidak menitiskan air mata, namun air mata aku tidak pernah kering dan sentiasa bergenangan di saat hatiku mudah terasa. Mungkin ini memang salah diri aku yang tidak mampu membezakan gurauan atau kenyataan....Mudah-mudahan aku mampu menghadapai dugaan dan cabaran lain selepas ini Amin.... Allah sentiasa bersamaku.... :)




No comments:

Post a Comment