Sunday, July 7, 2013

Salam Ramadhan yang bakal tiba :D

Assalammualaikum w.b.t,

hai kawan2, apa khabar semua? memang susah nampaknya aku nak update blog nie selalu, jadi, bila aku ada free je aku dapat update tu pun kalau ada internet. Sebut pasal Ramadhan, memang tak lama lagi dah nak puasa, memang x sabar nak puasa ni, hehhe, Semoga korang semua dapat puasa penuh tahun nie kalau xda aral yang melintang (faham2 lah ye,,terutamanya yang perempuan). Ada satu lagi azam aku tyme nie,, selepas habis puasa nanti aku nak try berpuasa enam kalau mampu IN SHA ALLAH,, Amin.. Begitu juga dengan korang, aku harap korang pun dapat berpuasa enam nanti ...

Bulan lepas dan masuk bulan nie macam2 jadi kat diri aku, tapi apa boleh buat masalah pasti akan datang dan aku bersyukur pada Allah kerana itu tandanya dia masih sayangkan aku umatnya yang kerdil ini. Aku redha jika aku diuji dengan pelbagai dugaan dan cabaran. Aku ada satu nasihat untuk korang pasal kawan ataupun sahabat, sebagai seorang kawan ataupun sahabat yang baik , aku harap korang jangan pernah sekali-kali menghancurkan kepercayaan sahabat korang selama ini kepada korang, hargailah mereka, bukan senang nak cari sahabat yang ada tika susah dan senang.... Aku pun banyak khilaf, aku juga pernah buat salah tapi aku akan cuba untuk lakukan yang terbaik buat  sahabat-sahabat aku. Sebagai seorang sahabat yang baik juga, korang harus faham situasi sahabat korang masing-masing, jangan mudah berprasangka buruk kalau xda bukti yang kukuh ataupun petunjuk yang benar. Apa-apapun , aku doakan korang semua jadi sahabat yang terbaik dan saling mengisi kekosongan antara satu sama lain.

lagi satu, aku kena minum air kosong banyak2 mulai dari sekarang sebab banyak sangat penyakit yang menyerang aku, aku juga tak boleh makan makanan yang banyak kolestrol ,....aku kena amalkan gaya hidup sihat kata doktor, hehhe,, tapi aku taklah risau sangat cuma aku perlukan masa untuk berehat kot... doakan aku yer, moga2 dipermudahkan segala urusan ...Amin :)

No comments:

Post a Comment