Thursday, May 30, 2013

Salam akhir Mei :)

Assalammualaikum rakan blogger,,, lama jugak dah x update blog rasanya nie. Kalau boleh dikira jam, minit dan saat, busy sangat la semester ni, baru je semester 1 degree kat IPG tapi dah mcm mengalahkan senior2 yang sem 7 tu yg lebih banyak tanggungjawab dari aku. Apa-apapun, aku nak ucap selamat bercuti dan selamat menyambut Gawai walaupun nampaknya aku sudah agak terlewat untuk mengucapkannya, terima kasih jugak ku ucapkan kepada rakan2 yang salu singgah n lawat blog aku nie n tinggalkan pesanan kat chatbox, aku hargai segala yang korang cakap baik2 tu......

(akudahmulalupakanorangyangakusayangituwalaupunakutahukenyataandan hakikatnyasukaruntukmelupakannyamungkinadalagiyanglebihbaikdaridia)

Xsabar la nak masuk bulan ramadhan nie, macam xlama lagi kan,, azam aku tahun nie nak ubah diri ke arah yang lebih baik dan IN SHA ALLAH... aku ingin menemui malam LailatulQadar,,,itu adalah impian setiap insan muslim dan muslimah,,, Ya Allah berikanlah yang terbaik untuk aku menghadapi ramadhan akan datang nie..... :)


2 comments: