Tuesday, January 22, 2013

Januari Dah nak Habis ...

Assalammualaikum, dan salam sejahtera buat semua rakan blogger yang kusayangi dan kusanjungi haha,, Macam nak buat ucapan pulak aku nie kan hehe.

Bulan Januari pun dah nak habis dah, aku baru jer nak post entry kan pelik betul la aku ni kan memalukan jer . Bulan nie nothing special bagi aku sebab aku rasa kecewa n kurang perhatian dan kasih sayang. Semenjak mak ku sakit nie, aku kena balik rumah tiap2 hujung minggu , ulang alik dari IPG untuk balik ke rumah. Semua kerja rumah, aku yang buat , penat la jugak, nak buat macam mana kan dah nama tanggungjawab seorang anak kan lebih-lebih lagi aku sorang-sorang je perempuan kan.

Aku nak catat semua jer apa yang ku rasa dalam blogger entry nie, memang la bulan nie banyak perasaan yg aku alami dalam bulan nie...banyakla,,,, sedih, nangis, gembira, berdebar-debar dan macam lagi . Jujurla sekarang nie aku tengah rindu sangat2 kat seseorang nie, xtahu kenapa la... mengapa...dan bagaimana.... mengawal perasaan ini.

Walaupun hidup nie banyak sangat dugaan dan cabaran tapi semuanya memang menjadikan diri aku nie untuk jadi seorang yang lebih tabah dan memahami segala situasi. Ada lagi nie, jangan tak baca heheh,, aku sekarang nie tengah berusaha untuk menyimpan duit untuk beli sesuatu yang paling berharga untuk aku. IN SHA ALLAH kalau ada rezeki aku beli, Amin.....

2 comments:

  1. mak ku kenak stroke,, kali ketiga dah nya kenak tok, xpat berjalan nya perlu bantuan

    ReplyDelete