Tuesday, December 25, 2012

Berdebu dah Blog Aku

Assalammualaikum w.b.t, Apa Khabar rakan blogger? sempena 25 hb disember 2012 nie, saya nak ucapkan selamat menyambut hari natal dan MERRY CHRISTMAS n Happy New Year buat semua. SEBUT  pasal tahun baru, pasti orang akan cakap tentang Azam dan macam2 lagi2,,,,,aKu banyak jugak punya azam nie.....bukan ckit, malas ku nak tulis kat cnie,,,,terlalu complicated jadi nya nanti hehhe.

Azam aku yang paling utama adalah nak beli LAPTOP , jenama apa aku belum tahu lagi, sebab sekarang aku masih guna notebook kecil jenama HP, kuat legging, bateri dah tak tahan lama jugak, bukan apa dah dekat nak 3 tahun dah aku guna notebook tu, itu pun bukan aku yang punya sebenarnya, Bapak aku yang punya.

Macam2 jugak perkara yang berlaku kebelakangan nie  yang telah membuatkan aku sedar dari segala-galanya.. ALHAMDULILLAH jugak pasal result exam aku untuk PPISMP sem3 yang terakhir aku sebelum masuk ke PISMP tu aku LULUS. Syukur sangat2. :) Tapi, pointer belum ada lagi kot, mungkin dalam esok hari ataupun minggu depan kot pointer keluar....

Aku bingung jugak nie, walaupun cuti, aku masih dalam dilema buat PROJEK KAMPUNGKU NIE,, lama dah sebenarnya pensyarah kami org bagi kerja tu, cuma masalah nya aku tak tahu mcmana nak cari maklumat lagi, Kalau RAKAN BLOGGER tahu tentang tempat nie LINGGA, LUBOK ANTU, KABONG, ROBAN, DEBAK, SRI AMAN, ENGKELILI, PUSA , SPAOH, BETONG dan SARATOK KAT AREA SARAWAK semua tempat nie, boleh inform kat aku, Aku nak tahu tentang keistimewaan tempat ini dan MASKOT dia sekali kalau ada, KALAU ADA GAMBAR lagi lha bagus kan....


sampai sini saja dulu la aku coretkan entry kat blog aku nie, aku nak try tuka background blog aku pulak malam nie k,,,daaaa....

3 comments:

  1. wiwitttttt :) kmk doakan smua azam ktk dpt dilaksanakn dgn mudah, insyaAllah :) Anyway, cantik design background ;)

    ReplyDelete
  2. amin...ktk pun sama juak,, makseh hehhe

    ReplyDelete