Wednesday, November 14, 2012

Salam Maal Hijrah 1434 H bersamaan 1 MUHARAM

Assalammualaikum Warahmatullahiwabarakatuh,

tidak terlambat seandainya diri ini serta keluarga ingin mengucapkan salam Maal Hijrah buat semua rakan2 blogger yang beragama Islam dan umat Islam di seluruh dunia, Moga-moga diri ku ini dapat berhijrah ke arah yang lebih baik sempena tahun baru ini, InsyaAllah...Amin...

Di sini saya nak kongsikan Doa Akhir Tahun dan Doa Awal Tahun :)


Alhamdulillah, aku dah baca doa nie tadi , Moga2 kita dan semua umat Islam di dunia ini akan mendapat keberkatan dan keredhaan daripada Allah S.W.T. Amin........

PS : Aku harap bersempena dengan tahun baru MAAL HIJRAH yang mulia ini, aku akan mampu berubah ke arah yang lebih baik dan bertaubat atas segala dosa-dosa yang telah aku lakukan selama ini...

Salam Maal Hijrah aku tujukan kepada rakan2 aku yang beragama Islam di IPG dan satu kelas iaitu DAYANG AZIZAH, NOR ISMAWATI, NURUL HIJRAH, AZIZ AHIM, ROSMAWATI, NURULSRIBISTARI, NURUS DASHIELA, NOR FARHANA dan juga rakan - rakan dari kelas lain.

:)

No comments:

Post a Comment