Wednesday, October 17, 2012

DINNER IPGKTAR FIRST EDITION 2012

Assalammualaikum ku ucapkan kepada semua silent reader blog ni,, lama jugak dah blog aku ni berhabuk kan kesian dia takde org nak singgah tolong ceriakan dia dan buang habuk2 kat sini,,tapi takpe aku dah datang menyelamatkan blog aku nie, kesian kena tinggal tuan hehhehe....:p

Hari nie aku nak cerita ckit apa yang jadi pada hari SELASA bersamaan dengan 16 OKTOBER 2012  yang lepas, best betul,, SAYA SUKA SANGAT GI DINNER hehhehehhe,,,saya x kesah sangat pasal hal pakaian nie sebenarnya tapi nak jugak la up to date dengan tema dinner IPG kami malam tu iaitu                  " GLAMOUROUS ".....SEMUA org cantik2 je malam tu takde yg muka saya kenal dah semua dah transform hahahaha,,,,gurau je la....meh sini saya tunjukkan gambar2 yg berkaitan dengan MAJLIS MAKAN MALAM/ DINNER kami ehhehehehhehe =D


inilah SAYA  biasa2 je x glamour pun :p


kawan2 :)



model makan kat meja.... ( model la sangat )



penny (PRINCESS) hehehe


makanan ( Sedaaaaaapppppppp.....)




Aku suka tengok baju nie cantik kan ........ THUMBS UP TO NUR HAFIZAH :)




Korang tahu x ? malam tu aku dapat cabutan bertuah yg paling berharga hehehe,,,,,,,x sangka mula2 tu aku dah putus asa dah ,,,,,dah sampai cabutan bertuah kali ke 4 tu diaorang cakap hadiah istimewa akan dibagi UNCOINCIDENTALLY ,,,,,dia sebut nombor 0550 tu la nombor tiket aku hahhhaaaa...

yang paling lawak nya lagi tyme aku pergi kat depan tu aku lupak pulak bawa nombor tu sekali nasib baik la pensyarah tu nak jugak bagi hadiah tu kat aku kalau tak malu la aku,,naik atas pentas tapi turun x bawa apa2 kan?  nak tahu tak apa isi hadiah tu 
JENG....JENG......JENG.....

AKU DAPAT KIPAS ANGIN MEJA WARNA SPRING GREEN :) ALHAMDULILLAH BERSYUKUR KEPADA ALLAH S.W.T  kerana aku diberi hadiah yg berharga ini........




Sempat jugak berposing kat sana-sini :p




nie pun aku suka tema dia red in black......waaaaa...cantik ;)


ROOMMMATE :)


with CIKGU AZIZ dan USTAZ ZAKARIA :O




Lastly nice smile for you all cheese :)


ps : Aku suka sangat malam nie, aku rasa bahagia jugak tengok someone dari jauh pun dah cukup kan ,,tengok senyuman seseorang tu pun dah buat hati aku berdegup kencang .....BTW  jangan lupa singgah la dalam entri nie k  :)

4 comments:

  1. amboi... hati berdegup kencang ye kak?? kalau dh dpn2 malu2 lah pulak :p hehehe.. a very great moment btw :) kmk pun xpat lupak mlm yg indah yaa. rasa bahagia glk2 :D

    ReplyDelete
  2. aokla...mestilah malu bha hahahaha,,,,,yer,,,,xboh padah pun kmk dah tauk ktk bahagia gilak mlm ya :p

    ReplyDelete