Saturday, October 6, 2012

Curhat Hati :(

Assalammualaikum w.b.t......

Hari nie aku nak luahkan segala perasaan yang terbuku dalam hati ini, AKU memang seorang insan yang biasa yang ingin mencintai, dicintai dan mempunyai Allah yang sangat mencintai dan menyayangi aku.

Memang cinta itu indah tapi Ingat jangan mudah hanyut dibawa arus cinta yang melalaikan,melainkan kepada Allah s.w.t.

Kadang-kadang aku berfikir bagaimana rasanya cinta kepada seseorang , namun aku tak pernah merasainya melainkan aku mencintai keluarga aku dan sentiasa ingin melindungi mereka....:)

Tipulah kalau aku kata aku tak pernah suka dengan seseorang tapi aku memang tidak pernah mempunyai kekasih melainkan Allah s.w.t.... yang setia berada di samping aku dikala aku susah mahupun senang, segala puji bagimu Ya Rab... Subhanallah...

aku memang tersangat2 rindu kat dia sekarang nie,tak dapat nak digambarkan perasaan tu huhuhu,,namun aku sedar aku bukan siapa2 untuk nya kerana dia mungkin dah berpunya... :(

No comments:

Post a Comment