Sunday, October 28, 2012

Bakal Imam ??? Rahsia Allah S.W.T :)

Assalammualaikum w.b.t., selamat datang ke new entry hehehhe,,

malam2 mcmnie rasa nak post pasal jodoh n bakal imam pulak heheheh.., Actually kan bagi aku, aku tak perlukan seorang  bakal suami seorang Ustaz, Imam, Orang Kaya , Hensem, dan sewaktu dengannya, cuma aku hanya mampu berdoa kepada Allah s.w.t kerana jodoh itu rahsia ALLAH S.W.T sebenarnya , kita tak tahu sapa jodoh kita, tapi yang pastinya kita tahu yg ia memang sudah ditetapkan oleh Yang Maha Kuasa sejak azali lagi, Insya Allah semua nya bakal bertemu jodoh , kalau x bertemu pun di syurga bakal ada bidadari mahupun bidadara yg setia menunggu Insya Allah ,,,,Amin..... :)


Sememangnya Allah S.W.T telah merancang dan membuatkan semuanya akan lebih indah pada waktunya nanti :)


Insya Allah, impian aku, kalau dah bertemu dengan bakal imamku nanti, aku ingin menjadi seperti pasangan ini yang sudah pasti halal hubungannnya,, pegang2 pun dapat pahala lainla kalau belum kahwin memang dosa la....


Aku selalu berfikir macamni, tapi hati dan perasaan tu harus dikawal jugak jangan dilayan sangat yang penting aku harus study2 betol2 dulu , then kalau dah ada masa depan baru fikir lagi pasal ni heheh


Sweet kan kalau dah kawin hehehehehhe 


Bercintalah Kerana ALLAH S.W.T : D



Semoga semuanya bakal indah pada waktunya nanti, Semoga berbahagia buat semua rakan2 blogger,, jangan risau kalau ada yang belum menemui cinta mahupun jodoh,, semuanya sudah ditentukan oleh Yang Maha Esa....Insya Allah Amin..

3 comments:

  1. wauuu.. so shuweet la kak seha :p jiwang na juak.. hihih.. btol lah yaa. kita smua akn jumpa ngn jodoh kita msing2 klk. aminnn :)

    ReplyDelete
  2. SEMOGA KTK BTEMU JODOH YG BAIK..AMIN

    ReplyDelete