Thursday, September 27, 2012

Perkongsian Cerita Sebagai Seorang Pelajar yang baru meminati SENI Visual :)

Assalam, w.b.t,,,

hari nie aku nak update entri pasal projek seni aku iaitu  Stabail,,,aku nie takla pandai sangat seni cukupla sekadar memberi idea yang bernas dalam kumpulan tapi x de satu pun aku reti nak buat melainkan kawan aku yang ajar dulu la kan. Pelik jugak, kata minat seni tapi tak pandai buat memang kureng la aku nie hahhahaha :)

Jom, explore gambar kat bawah hehehheheh.....


Isma tengah buat ikan dawai lilit ngan benang, dia yang ajar aku buat nie...


Aku nie gambar je lebih , propa je kan


Kee tengah show off dia punya skill tu


Jes ni pulak memang suka jadi model apa2 jer :P



K.A.M.I punya StAbAiL sEnI

TEMA : Karangan Laut

Tajuk : " Under The Sea Bloop...Bloop..."



cantik tak ???? hehhehehe lallallalallalalla :)


No comments:

Post a Comment