Monday, September 24, 2012

Mimpi Ngeri Malam tadi :(

Assalam,,w.b.t,

Hari nie , aku nak cerita sikit pasal mimpi ngeri yang aku alami mlm tadi. Seram jugak mimpi tu, aku bukan apa geli sebenarnya tengok haiwan tu dalam mimpi.

Mesti korang tertanya-tanya kan haiwan apa yang aku maksudkan ini,jgn risau aku nak bagitahu la nie , aku mimpi aku jumpa ULAR tedung dan Ular Sawa dlm mimpi aku mlm tadi....TAKUT LA.....serious ni ...

Mcmni, mimpi aku tu pasal ular tedung tu tiba2 gigit tangan aku,sakit betul aku rasa dlm mimpi tu, then, Ular Sawa yang besar tu telan pulak ular tedung tu then lari dari tempat tu ke hutan...pelik kan, aneh betul mimpi aku masa tu,,,dalam dilema aku nie...apa maksud mimpi aku tu...mintak2 la tiada perkara yang buruk terjadi,Insya Allah....Amin.....:)

3 comments:

  1. kalau mimpi buruk kalau blh jgn cerita..;)

    ReplyDelete
  2. oh, macam tu kedya bunga,,bukan apa mak kite cakap kalau mimpi buruk mesti cerita kat org supaya benda tu tak jadi pada kita lagi...

    ReplyDelete