Saturday, September 29, 2012

KRAFTANGAN FELT CRAFT FIRST TIME BUAT :)

Assalam hari nie aku belajar satu pengalaman yang menyeronokkan, walaupun selama ini, aku nie tak kreatif sangat, tapi aku rasa aku boleh buat la cuma daya kreatif aku tu kurang berbanding orang lain, tapi aku bangga jugak sebab aku dapat buat keychain hasil tangan aku sendiri,,tak beli lagi tu,,,just buat pakai kain felt, gunting, jarum,benang dan button kecil....

Ni bahan2 untuk buat kraftangan keychain aku...... ada kain felt pink muda, merah dan hitam,satu button kecil dan penyangkut...






tyme ni kawan aku tengah buat huruf nama dia :) nama dia SRI :)



   
                                         nie pulak huruf nama aku,,,tahu tak kenape aku pilih DNF,,,sebab nama aku
                                          Dayang Nur Fasihah eheheh,,panjang sangat susah nak buat,



INI PULAK HASIL KRAFTANGAN KAWAN2 AKU DAN AKU SENDIRI

YG NIE HIJRAH YANG BUAT HEHEHHEHE


                                            :) LLALLALLALALALALLAL

                                           
                                         YANG MERAH HITAM PINK NI PULAK AKU YANG BUAT :D                                          
   






NIE PULAK ISMA YANG BUAT 









DAN YANG NIE PULAK ZIZAH YANG BUAT KHAS UNTUK SESEORANG :)




CANTIK2 KAN DIA ORANG BUAT,,YANG AKU PUNYA BIASA2 JE DAN TAK BERAPA NAK KEMAS,,TAPI TAKPE LAIN KALI AKU AKAN BUAT YG LEBIH BAIK LAGI HHEHEH :)

5 comments:

  1. nice...kalau rajin semua jadi kan...

    ReplyDelete
  2. ader usaha kita nk buat tpi tkut tak der yg trima untk djual @cendrahti

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. xpe buat hiasan ke ataupun untuk diri sendiri pun boleh kraftangan mcmnie,,, hehhe

    ReplyDelete