Monday, August 13, 2012

SUKA.SAYANG.CINTA =D

Assalammualaikum semua,sebenarnya tujuan aku tulis entri ni bukan apa,nak hilangkan rasa mengantuk yang mendalam sangat nie,aku nak tahu apa pendapat korang tentang SUKA,SAYANG dan CINTA? . Kalau aku la, aku rasa je la ,

SUKA - kita rasa senang je bila bersama dengan si dia, kita boleh bergaul dengan baik dengan dia dan saling ambil berat.

SAYANG - kalau kita dah ada perasaan ini, kita mungkin tak sanggup nak lukakan hati org yang kita sayang tu semata-mata kerana hal yang kecil saja.

CINTA- kitaakan sangggup berkorban apa sahaja kalau dah CINTA sangat dengan seseorang sampaikan ada yg sanggup pertaruhkan segala hal demi mendapatkan cinta itu, tapi CINTA SEJATI tu sepatutnya lahir dari hati, sanggup berkorban dan tidak semestinya memiliki.


KAWANaku selalu cakap kat aku yang JODOH tu tak akan kemana-mana,kalau dah memang si dia ditakdirkan untuk kita,pasti nanti pada akhirnya akan bersama jua INSYA ALLAH...AMIN...

ps: Aku sentiasa mendoakan yang terbaik untuk korang ,semoga korang akan berbahagia di samping org yang tersayang k,doakan aku jugak lah ye semoga bertemu jodoh dengan bakal imamku nanti di dunia dan di akhirat. Amin....=D

No comments:

Post a Comment