Tuesday, August 28, 2012

Raye 2012 =p

Assalam, semua rakan -rakan yang sudi membaca post aku nie. Lamak juak x update tok koh,,xtauk mok padah apa, apa2 pun kmk mok cerita pasal raya ckit loklah...hehheheh

Ini parents aku,,aku sayang sangat kat dia orang,,,,dia orang nie la pembakar semangat aku untuk terus berjuang dan tegar untuk menghadapi dugaan di dunia ni.....tanpa diaorang siapala aku nie kan...:'(


yang nie adik bongsu aku, dia ni ada karisma nak mengorat je kerje,,,hehhe tapi dia baik n setia hahahha...



Yang pakai baju merah nie, adik aku yang lahir selepas aku anak ke 3 ,dia ni pendiam ckit orangnyer...hehheh tapi dalam hati dia ada taman la <3

aku xda gambar abang aku sebab tyme raya tadi mak aku sakit, raya pertama pun x beraya sangat mintak2 la mak cepat sembuh....aku rela sakit di tempat mak aku kalau boleh :( ,kami xda ambil gambar sekeluarga pun taon nie,sedihnye rase,walaupun banyak masalah ,kami tetap tegar menjalani kehidupan seharian....:(

yg nie aku hhohoho...=P


Salam sayang buat korang semua, semoga sentiasa dirah mati Allah s.w.t,semoga kita semua akan gagah menghadapi ranjau kehidupan yang kian menghimpit jiwa ...Insya Allah...Amin.....





Monday, August 13, 2012

SUKA.SAYANG.CINTA =D

Assalammualaikum semua,sebenarnya tujuan aku tulis entri ni bukan apa,nak hilangkan rasa mengantuk yang mendalam sangat nie,aku nak tahu apa pendapat korang tentang SUKA,SAYANG dan CINTA? . Kalau aku la, aku rasa je la ,

SUKA - kita rasa senang je bila bersama dengan si dia, kita boleh bergaul dengan baik dengan dia dan saling ambil berat.

SAYANG - kalau kita dah ada perasaan ini, kita mungkin tak sanggup nak lukakan hati org yang kita sayang tu semata-mata kerana hal yang kecil saja.

CINTA- kitaakan sangggup berkorban apa sahaja kalau dah CINTA sangat dengan seseorang sampaikan ada yg sanggup pertaruhkan segala hal demi mendapatkan cinta itu, tapi CINTA SEJATI tu sepatutnya lahir dari hati, sanggup berkorban dan tidak semestinya memiliki.


KAWANaku selalu cakap kat aku yang JODOH tu tak akan kemana-mana,kalau dah memang si dia ditakdirkan untuk kita,pasti nanti pada akhirnya akan bersama jua INSYA ALLAH...AMIN...

ps: Aku sentiasa mendoakan yang terbaik untuk korang ,semoga korang akan berbahagia di samping org yang tersayang k,doakan aku jugak lah ye semoga bertemu jodoh dengan bakal imamku nanti di dunia dan di akhirat. Amin....=D

Tuesday, August 7, 2012

Jatuh CINTA ^.^

ASSALAMMUALAIKUM  w.b.t.....

Salam perkenalan memang mudah dihulurkan pada sang pengenal yang mahu mengenali org yang dikenal, suka memberi harapan, memberi perhatian, memberi semangat .....kalau sudah jodoh takkan kemana <3




Monday, August 6, 2012

Aku Frust,Kecewa,Sedih,x Percaya lagi pada yang namanya C.I.N.T.A


HIDUPKU MEMANG SEDIH MACAM KUCING NIE =(

-------------------------------------------------
Aku xtahu nak cakap apa lagi nie,,segala rasa dah bercampur baur nie,,alangkah baiknya kalau aku ada someone yg boleh tenangkan hatiku tyme nie,sedih je rase bila  sesuatu yang kita harapkan tak mungkin akan terjadi lagi,baik aku diamkan diri jelah,bila ada masa nak update blog,aku tak tahu pulak nak cakap apa, pelik betul la aku nie,,,huhuhuhuhu