Sunday, August 7, 2011

kita story mory jap..

tyme nie aku tengah dalam kelas ict,sempat jugak bukak blog ambil kesempatan ada wireless lah katakan. Lupa ku nak ucapkan SELAMAT BERPUASA ngan korang,selamat menempuh bulan ramadhan Al- mubarak ya..Aku balik kampung 26 hb nanti masih lama lagi tu nak balik raya so je la nie.
oklah, nanti aku sambung cite lagi..,sekarang aku nak kongsikan gambar2 org korea yang aku suka dan aku ambil dari internet :)














Hensem2 dan cantik2 kan,,,,aku memang minat drama korea ngan allkpop ...ha5 :p

No comments:

Post a Comment