Sunday, August 7, 2011

Hidup di Iptar

Aku nak kongsi ckit cerita aku kat Iptar  nie....dah 1 bulan 2 minggu dah aku kat sini. Besla jugak study kat sini...sama macam Uitm jugak tapi aku rindu betul ngan kawan aku kat Uitm eh...walaupun aku tahu sapalah aku nie nak dirindu oleh orang kan. Tapi kalau difikir balik kan IPTAR ngan Uitm nie ada kelebihan dia  tersendiri walaupun aku tak tahu-menahu apa yang sama dan tak samanya, bagi aku dua2 tempat ni ada kenangan suka dan duka dalam hidup aku. Aku belajar kat sini ambil Program persediaan ijazah sarjana muda prasekolah 5 tahun setengah lagi tu aku study mana x sot otak aku ha5..tapi takpe demi menjadi seorang cikgu apa kurangnya jadi cikgu tiap2 bulan dapat elaun free ja... kAT sini aku ada ambil banya subjek macam kat sekolah menengah eh serius tok just aku tak minat sangat dengan subjek
pendidikan seni visual sebab jiwa aku nie tak ada unsur seni langsung memalukan lah ha5...gurau je tapi sekarang aku sudah mula menyukai seni lah walaupun hati masih berkata tidak. Sekarang aku dah ada banyak kawan baru la semuanya satu kepala ngan aku mana tak bestnya melampau je rupa .....Antaranya yang gila2 ni ialah



ieysma....sama umur aku

DayangAzizah AbgJama'aludin

dAyang Azizah mudak setahun nya tok




tok Jesamine anakku katakan






ada gik sebenanya tok jak gambar2 yang aku pat curik dari fb ha5..

Hijrah ngan Penny sorry x ngkah pic ktk org...:)

No comments:

Post a Comment